marketingowy-harpagan.pl

W jubilerstwie mamy bardzo dużo koncernów. Co je łączy? Przede wszystkim kruszce, które wykorzystują do produkcji jubilerskich kolekcji, a także czym dodatkami je ozdabiają. W tym wpisie skoncentrujemy się na dodatki. Skategoryzujemy je i delikatnie opiszemy.

Syntetyczne kamienie – są zazwyczaj wytwarzane krzemionki z piasku, a dokładnej z odmiany szkła. Projektanci często wykorzystują je w platerowanych modelach biżuterii. Szkło ołowiowe generalnie cechuje się zdecydowanie wyższym współczynnikiem załamania światła. Jest również widocznie twardsze od szkła zwyczajnego. Wiodącym producentem tego materiału pozostaje zagraniczna firma Elements Swarovski.

Cubic Cyrkonia |to} następny z reguły używany dodatek. Ten kamień tworzy się całkowicie sztucznie. Cyrkonia jest bardzo gęsta, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami farbować. W jubilerstwie sama cyrkonia popularny jest krótko, tworzy się w wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową zaletą jest niska wartość.

Szlachetne Kamienie są to najcenniejsze z rodziny kamieni wkładanych w wyroby jubilerskie. Wyróżniamy ich na świecie zdecydowanie sporo. Ale, teraz skoncentrujemy się na tych najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna odmiana kamienia zwanego berylem. Dla amatorów, to ten zielony. Znajduje Uznanie złotników oraz kolekcjonujących kamienie. Jest zadziwiająco twardy oraz łupliwy.

Rubiny pozostają prawie najbardziej rozpowszechnionym z rodzai kamieni, co więcej przynależą do gatunku korundu. Słynną niebywałej twardości 9/10, najpopularniejsze rubiny są ciemnoczerwone w ich często można zaobserwować głębię barwy.

Szafiry – pozostają bardzo popularne w branży jubilerskiej. Identycznie jak szafiry przynależą do grupy korundów. Zazwyczaj są ciemnoniebieskie. Znaczna ilość fabrykantów produkuje go chemicznie.

Diamenty – tutaj możemy opowiadać dość długo. Są najtwardsze z pośród ziemskich materiałów oraz także najcenniejsze.

Wymieniliśmy główne dodatki stosowane do upiększania wyrobów złotniczych. Jednak, że odróżniamy ich świecie zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan